ליווי משפטי




"...איתך בכל שלבי העסקה .."


לוגו יצירת קשר

ליווי משפטי לרוכשים ומוכרים של נכסי נדל"ן

ליווי משפטי לרוכשים ומוכרים של נכסי נדל"ן
 
עבור רובנו, מעטות הן ההחלטות הכלכליות במהלך החיים הכוללות עסקה של מאות אלפי שקלים ואף מיליוני שקלים. במציאות של שוק הדיור בישראל, בה מחירי הנדל"ן נוסקיםרכישת ו/או מכירת דירה מהווה אבן דרך משמעותית בחייהם של ישראלים רבים.
אנשים רבים משקיעים רבות בבחירת סביבת המגורים העתידית שלהם ושל ילדיהם, בהבטחת סביבה שתאפשר חינוך מיטבי לילדנו ואף בעיצוב הבית החדש עד לפרטים הקטנים ביותר.
בנוסף, רבים מרוכשי הדירות משקיעים ממיטב זמנם ומרצם בחיפוש אחר תנאי המימון הטובים ביותר לדירה החדשה, אך האם אנו באמת עושים את כל שביכולתנו על מנת לעמוד על זכויותינו בעת ביצוע עסקה חשובה זו?
רכישת דירה מהווה תהליך הטומן בחובו צמתים רבים בהם הרוכש מתבקש לקבל החלטות בעלות משמעות כלכלית גדולה ביותר וכל שגיאה עלולה להיות יקרה מאוד.
לכל החלטה יתרונות וחסרונות, ובמהלך הדרך רבים הם הסיכונים.
רוב מכריע של רוכשי ומוכרי דירות אינם אנשי מקצוע בתחום ופעמים רבות מתפתים לגישה המקובלת בתהליך של "עשה זאת בעצמך", מה שיכול בחלק מהמקרים להסתיים בתוצאות לא אופטימליות או חלילה אף באסון כלכלי!
רק ליווי מקצועי של עורך דין המתמחה בעסקאות מקרקעין, לאורך כל שלבי ביצוע העסקה, יכול להבטיח כי תקבלו את ההחלטות הנכונות וכי האינטרסים שלכם במשא ומתן יקבלו ייצוג ראוי לגודל העסקה.
עורכי הדין במחלקת הנדל"ן במשרד ילוו אתכם בתהליך כולו החל משלב בדיקת הנכס הראשוני ועד לרישום הנכס על שמכם (בטאבו, רשות מקרקעי ישראל, חברות משכנות).
אנו נעמוד לצדכם בעת ניהול המשא ומתן עם המוכר /רוכש (בין אם קבלן או הבעלים הקודמים של הנכס) ועד לחתימה על חוזה המכר, דיווח העסקה לרשות המיסים ורישום הנכס.
צוות המשרד ובראשם עו"ד אבי נימצוביץ ועו"ד רועי נימצוביץ (ראש תחום הנדל"ן במשרד) כולל אנשי מקצוע במגוון תחומים, זאת בכדי להבטיח בעבורכם את הליווי המקצועי, המקיף והיעיל ביותר.
כמו כן, היות ומשרדנו מלווה בנקים מסחריים, יסיעו עורכי הדין ממחלקת הנדל"ן יחדיו עם עורכי הדין ממחלקת הבנקאות לסייע לכם גם בתהליך קבלת המימון הבנקאי לצורך רכישת הנכס.
 

דף הבית טלפוןwaze פייסבוק