מחלקת הוצל"פ


הוצאה לפועל וניהול הליכי פש"ר

 
כחלק מהשירותים המשפטיים המגוונים אותם מעניק משרדנו ללקוחותיו השונים [בנקים, רשויות מקומיות, חברות כרטיסי האשראי וכו'], מנהל משרדנו מחלקת הוצאה לפועל העוסקת בניהול וליווי תיקים באופן שוטף מול הלקוחות ולשכות ההוצל"פ ברחבי הארץ.
מחלקת ההוצל"פ מורכבת מפקידי/ות הוצל"פ, וכן מראשי צוותים/רפרנטים בעלי ניסיון רב בניהול תיקי הוצל"פ המתמחים בין השאר בנקיטת הליכים מבצעיים, הליכים לביצוע פסקי הדין/משכונים ומשכנתאות/פינויים (מנכסים) ועוד.
כמו כן למחלקת ההוצל"פ צוות נציגי גביה טלפונית מיומן – מוקד הגביה עליו ידובר בהרחבה בהמשך.
 
מחלקת ההוצל"פ עובדת בצמוד עם עורכי הדין במשרד שהינם בעלי ניסון רב בדיני ההוצל"פ, דיני בנקאות, דיני רשויות מקומיות ודיני המקרקעין.
כמו כן לעורכי הדין ידע רב בניהול הליכים משפטיים מורכבים והינם עתירי ניסיון בהופעות בבתי המשפט על כל ערכאותיהם השונות וכן בהוצל"פ מול רשמי ההוצל"פ.
 
למשרדנו חשוב, כי כל לקוח יקבל יחס אישי תוך התאמת אופן העבודה לנהלים אותם קבע הלקוח למשרד. אי לכך מעמיד משרדנו לכל לקוח רפרנט/ראש צוות שתפקידו להיות בקשר יום יומי עם הלקוח, לדאוג לבקרה על תיקי הלקוח ולדאוג ביחד עם הצוות עליו הוא אמון להביא את התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוח ולעמוד ביעדי הלקוח למשרד.
 
הניסיון הרב שצבר המשרד בתחום ההוצל"פ - למעלה מ – 25 שנה, הביא את המשרד להיות מבין המשרדים המובילים בארץ בתחום ההוצל"פ והגביה. כמו כן ובשל העובדה שמשרדו מלווה כיום גופים מסחריים ומוניציפאליים מהגדולים ביותר במשק הישראלי, עומד משרדנו בכלל הסטנדרטים והתקנים הקשורים לאבטחת מידע.

מוקד הגביה – צוות הגביה הטלפונית


מוקד הגביה הינו חלק אינטגרלי ממחלקת ההוצל"פ ומשרדנו זוקף לזכותו הצלחות רבות בתחום הגביה והשגת התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו – בזמן הקצר והיעיל ביותר!
 
משרדנו מתחיל את שלב הגביה הטלפונית החל מהרגע בו התקבל התיק במשרדנו ועד לשלב בו ננקטו כנגד החייב כל ההליכים האפשריים בתיק ההוצאה לפועל. יצוין, כי ניהול משא ומתן עם החייב לא בא להחליף את ההליכים המשפטיים כנגדו אלא בא כפעולה מקבילה לנקיטת כל ההליכים העומדים לרשותנו כתובעים הן בבית המשפט והן בלשכת ההוצל"פ כל עוד החייב לא משלם את חובו.
 
משרדנו מאמין כי קיומו של  דו-שיח עם החייב/הנתבע הינו חלק בלתי נפרד מתהליך הגביה, תוך חתירה להשגת תוצאות מיטביות עבור לקוחותינו ומיצוי התהליך עד תומו. לאור כך, אנו מעניקים לעובדי המוקד, מעבר לכלים המקצועיים של הכרת התחום של גבייה והוצאה לפועל, גם את "ארגז הכלים" הנדרש לצורך ניהול משא-ומתן אפקטיבי המקדם תהליכים ואשר מביא לתוצאות אופטימליות עבור הלקוח. עובדי המוקד עוברים מעת לעת הכשרות שונות כגון סדנאות בנושא גביה, עדכונים באשר לתקנות בבתי משפט ובלשכת ההוצל"פ וכד' ובכך צובר כל פקיד ופקיד מיומנות רבה בתחום. 

על צוות הגביה הטלפונית אמונים מנהלי צוותים/רפרנטים אשר מתווים את שיטת העבודה בהתאם לדרישות הלקוח ומבצעים בקרה יומיומית על עמידה ביעדים.  מנהלי צוות הגביה דואגים לשנות מעת לעת נהלים בהתאם למציאות המשתנה ובהתאם לצורכי הלקוחות. כמו כן דואגים מנהלי המוקד שבצוות הגביה יעבדו רק אנשים המוכשרים לתפקיד ואשר עומדים ביעדים שהוצבו להם.


ניהול הליכי פש"ר


משרדנו מתמחה  בניהול תיקים בבית המשפט המחוזי בהליכי פירוק (חברות) ו/או פשיטות רגל (אנשים פרטיים).  למשרדנו ניסיון רב בהתנהלות מול כונס הנכסים הרשמי וכן מול המנהלים המיוחדים הממונים על ידי בתי המשפט לניהול הליכי חדלות הפירעון. יתרה מכך, משמשים עורכי הדין של המשרד, בחלק מהתיקים, כמנהלים מיוחדים לניהול תיק הפירוק/פשיטת הרגל.
 
משרדנו דואג לאורך כל הליך הפש"ר לשמירה על האינטרסים של הלקוח החל מהופעות באסיפות הנושים השונות וכלה בשמירה על קשר אינטנסיבי עם המנהל המיוחד - כל זאת על מנת שהלקוח יקבל את החלק היחסי המקסימלי המגיע לו במסגרת חלוקת הכספים לכלל הנושים במסגרת ההליך.
 
כמו כן משמש משרדנו כמחלקה משפטית  חיצונית בתחום הליכי חדלות הפירעון (פש"ר / פירוק) במס' רשויות מקומיות.
 

דף הבית טלפוןwaze פייסבוק